Julklappar

Oj va här har handlats julklappar idag! Känner mig riktigt nöjd med alla köp. Lyckades också hålla mig borta från att handla allt för mycket tilll mig själv, något som Tesse inte kan säga =)
Tack Tesse och Marie för en jättemysig dag! 

Invigde mina nya stövlar. Inte det minsta ont i fötterna efter en heldags shopping så dom får helt klart godkänt! 599 kr på skopunkten. Varit skeptisk mot skopunkten tidigare men dessa var riktigt sköna, får väl se hur kvaliten är efter ett tag. 

 

 

Nu sitter vi och slappar i soffan. Jag i ena hörnet och den här trion i andra

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, härlig trio

2009-12-09 @ 19:55:50
URL: http://jessicaspace.devote.se/
Postat av: Tesse

Vi hade verkligen en jättemysig dag! Kunde ju bara inte hålla mig borta från den rosa rutiga skjortan..tror att den ropade på mig.. ;)

2009-12-11 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0